miercuri, 7 septembrie 2011

Interviu cu Wesley Sneijder

©goal.com

"Am vrut la Man. United dar poate ei nu m-au vrut niciodata"(Wesley Sneijder)
Playmaker-ul lui Inter: Wesley Sneijder, dezvaluie ca ar fi vrut sa se alature echipei Manchester United, "Diavolii Rosii" fiind extrem de interesati de el in aceasta vara.

Jucatorul nationalei Olandei dezvaluie ca a fost foarte aproape sa o paraseasca pe Inter pentru un club nou si o viata noua in Anglia.
Chiar, el a fost aproape de un transfer la campionii Angliei. Mesajul vine la doar 24 de ore dupa ce Sir Alex Ferguson a declarat ca Sneijder nu era omul potrivit pentru echipa sa.

"United? Mi-ar fi placut sa ma alatur lor. Ar fi o nebunie sa raspund altfel" a declarat Sneijder pentru Corriere dello Sport.
"A fost un moment cand am fost aproape de United dar n-a fost sa fie..."
"Oricum sunt fericit in Milano, si pentru ca presedintele Massimo Moratti n-a vrut sa ma vanda"

Inca in ciuda faptului ca se gandeste la un viitor transfer, Sneijder isi prevede un viitor luminos la Inter.

"Inter mi-a dat o sansa cand celelalte usi erau deschise. Ma simt ca acasa aici si nu am vrut niciodata sa plec. Nu stiu de ce mutarea mea la Man. United nu s-a concretizat... Poate nu m-au vrut niciodata cu adevarat"

3 comentarii:

Super ideea cu inverviurile!!!

Bai ce naiba nu mai aveti ce scrie si copiati de pe alte site-uri interviuri? Vai de voi, de stelisti ratati

@Anonim - Ideea cu inteviurile traduse in limba romana are scopul de a prezenta amatorilor fotbalului din Romania, nu asa buni cunoscatori de engleza, franceza, etc., declaratii ale favoritilor lor in limba noastra