luni, 25 octombrie 2010

Declaratii dupa Steaua - Pandurii

STEAUA ISI REVINE!
Marius Lacatus: "Sunt mulţumit de faptul că am reuşit să câştigăm, chiar dacă jocul nostru a suferit uneori. Important e că jucătorii au avut o altă atitudine în repriza a doua, au fost mai agresivi. Nu ştiu dacă sunt meciuri pe care le poţi trata cu lejeritate în campionat. Voi încerca să dau posibilitatea şi jucătorilor care au jucat mai puţin să evolueze în Cupă, cu toate că nu se pot face prea multe modificări în echipă. Am remarcat încă de când am venit la Steaua forma bună prin care trece Stancu şi sper ca şi ceilalţi jucători să-şi aducă aportul mai semnificativ. Se face prea mult caz pe tema banderolei, dar este normal ca jucătorii să-şi aleagă căpitanul. Deocamdată Tănase este căpitan şi trebuie să-i acordăm încredere. Nu este uşor să joci la 48 de ore, chiar dacă pe alţii îi preocupă mai mult valorea lotului Stelei decât propria curte. Nu ar fi normal să tratăm altfel meciul de Cupă decât pe celelalte. Odată ce rezultatele vor veni şi com avea continuitate sper ca stadionul să se umple."




Gigi Becali: "Am stat linistit, mi-am dat seama ca cei de la Pandurii nu pot sa reziste. Sa vazut dupa ce a dat gol Stancu ca au murit de tot. Au jucat foarte sus in prima repriza, dar si faptul ca am jucat acum trei zile. Daca esti echipa mare, bati oricum. Am demonstrat, nu? Pandurii e o echipa de provincie pe care am batut-o fara drept de apel. In afara de Stancu, Tanase a demonstrat ca merita sa fie capitan. La cat a alergat el. Si Ricardo, care e meci de meci la nivel inalt. Asta inseamna sa fii mare fotbalist. Joci constant meci de meci. Asa face el, nu exista oboseala si sa fii jucator mare. Jucatorii de la Unirea au inceput sa se integreze. Radut nu a fost cel pe care il credeam eu. Banel a fost ca de obicei, a alergat. Asta trebuie sa faca el. A inceput sa aibe combinatii braziliene, i-au intrat in reflex.
Voi schimba jucători până voi găsi echipa cea mai bună. La iarnă voi mai lua cinci, iar în iarnă ne vom mai despărţi de câţiva. Jucătorii care vor pleca la iarnă n-au fost în seara asta în echipă. Eu aşa fac, dacă nu-mi place, mai iau jucători, alţii mai pleacă. Mie îmi plac Mihai Costea, Găman şi Râpă. Mititelu a zis că nu-i vinde, dar în viaţa nu se ştie niciodată."


Pablo Brandan"A fost foarte greu începutul, repriza secundă am intrat mai concentraţi. Aveam nevoie de victorie. Lăcătuş ne-a certat la pauză, era normal pentru că am jucat prea relaxat. Echipa a reacţionat bine şi am reuşit să câştigăm. Avem şanse la titlu, sunt la şapte puncte faţă de Oţelul şi sper să ne apropiem şi mai mult. Bogdan trece printr-un moment foarte bun, merită să ajungă la o echipă mult mai mare."




Helmuth Duckadam: "Am obţinut o victorie importantă, dar din păcate am făcut un joc slab în prima repriză. Nu ştiu dacă a fost oboseală, poate mai degrabă a fost vorba de subestimarea adversarului, de aia nu am mai dat randamentul din partidele cu Sportul sau cu Napoli. Am avut o primă repriză catastrofală, băieţii au crezut că doar simpla lor prezenţă pe teren rezolvă meciul. Dacă nu depui efort în toate meciurile, rişti să nu câştigi, pentru că adversarii vin să-şi dea viaţa. Totuşi, de multe ori prefer punctele unui joc străluict, pentru că, să nu uităm, cu Dinamo am jucat bine, dar am pierdut. Până al urmă e bine că totul s-a terminat cu bine pentru noi"



Maine vom reveni si cu alte declaratii, iar pana atunci va ofermi niste fotografii de la meciul din aceasta seara.
O noapte buna!

0 comentarii: