joi, 21 octombrie 2010

Declaratii dupa Utrecht - Steaua

Toate declaratiile importante din tabara romanilor dupa Utrecht - STEAUA 1-1


Dumitru Dragomir"Eu sunt bucuros în seara asta, dar nu de rezultatul Stelei. Am văzut un fotbalist care va face carieră în România. Gardoş. Tătăruşanu e deja consacrat. Gardoş se va face mare.Chiar dacă a greşit la gol, Ricardo a jucat bine. Dacă Tănase e căpitanul Stelei, înseamnă că nu mă pricep la fotbal. N-a demonstrat că are valoare de când a venit la Steaua."

Gigi Becali: "Utrecht e o echipă de bătut, doar că noi n-am avut la mijlocul terenului oameni, acolo e buba. Cum a intrat Răduţ s-a schimbat toată şmecheria. Sunt bucuros că plec şi eu o dată măcar cu o jumătate de inimă, până acum venea aia «Bam-bum, pleacă acasă!». Acum vin cu o palmă şi o mângâiere acasă. Norocul de azi e un semn că Dumnezeu vrea să se califice Steaua"

Narcis Răducan:
"Sunt mulţumit. E bine că nu am pierdut. Pe final am avut o evoluţie foarte bună. Per ansamblu rezultatul e echitabil. Olandezii au fost agresivi şi foarte greu de marcat. Ricardo a pierdut toată pregătirea de vară, iar acest lucru se simte".

Cristi Tănase:
"Un punct în deplasare e bun, dar se putea obţine şi mai mult. Avem şanse în continuare. Dacă vrem să ne calificăm trebuie să batem pe Utrecht acasă obligatoriu. Nu mă simt afectat de criticile pentru că port banderola. Nu mă gândesc că sunt căpitan, eu îmi văd de joc, dar sunt conştient că trebuie să port şi banderola".
Bănel Nicoliţă: "A fost un rezultat echitabil. Neşu e un jucător foarte bun şi îi doresc baftă în continuare. Noi am scos maximum, dar atât am putut. Nu am mai câştigat de doi ani în Europa, dar sperăm să o facem în meciul următor. Tănase e în măsură să poarte banderola. Atâta timp cât antrenorul a decis să o poarte trebuie să respectăm decizia lui. Eu sunt aproape de şase ani la echipă, iar domnul Becali mai are unele declaraţii de după meci când e nervos, dar lui îi trece după aceea".

Marius Lăcătuş:
"Utrecht nu a fost deloc o echipă accesibilă. A făcut egal cu Napoli, cu Liverpool, a bătut pe Celtic şi pe Ajax. Este o formaţie destul de bună. Am avut şansă la gol. Nu am contat în a doua repriză. Am avut un meci extrem de greu în seara asta. Păstrăm şanse de calificare".

0 comentarii: