joi, 11 august 2011

Suntem oficial penibili...

De ce? Ei bine, pentru că am bătut pe San Marino în deplasare cu 1-0. "Şi ce? Nu e tot victorie?", aţi fi tentaţi să spuneţi. Ba da, aveţi dreptate. În fond cam asta a fost diferenţa dintre noi şi ei aseară. Noi - cu o echipă plină de "vedete" create doar de presă, din fotbalişti de meserie, plătiţi pe lună cu cât câştigă un jucător amator de-al lor într-un an la ghişeul unde lucrează zilnic.Noi - cu cantonamente grele la activ, ei - cu o zi liberă de la serviciu ca să joace meciul şi un antrenament cu o zi înainte de la 18.30, când s-au întors şi ei săracii de la muncă. Totuşi, diferenţa a fost de un gol... 

Dar mai puţin contează meciul, când Tamaş şi Mutu merg la un şpriţ cu două zile înainte de meci. Ce să le faci? Sunt şi ei băieţi mari acu', nu-şi mai permit să stea cu tinereii să-i încurajeze când o dau peste gard şi să le zică "nu-i nimic!". Se duc şi ei ca băieţii la o terasă, mai stau, mai discută şi ei, că doar nu s-au mai văzut demult. Nea Piţi ăsta îi cam încurcă cu cantonamentul lui, dar merge. "Lasă, bă, că nu se poate fără noi", gândesc ei. Şi cam au dreptate, Nea Piţi e băiat de gaşcă nu zice nimic. Dar presa nu stă degeaba. Află pe sursele lor bine-informate de mica escapadă a vedetelor şi acu'-i beleaua. Nea Piţi nu are ce să mai facă. Îi exclude din lot permanent pe amândoi, că doar nu era să vină şi să spună că a făcut el o înţelegere şi că nu-i nimic, au băut şi ei săracii un pahar de vin şi au întârziat vreo oră. Nu, Piţi e hotărât. Sincer să fiu, îl înţeleg. 
Dacă putem fără Mutu? Sincer, cred că e la fel şi cu el şi fără el. La fel de slab jucăm, aceeaşi ineficienţă şi lipsă de imaginaţie avem. Aceeaşi lipsă de talente, ce să mai... 
Aseară nu am arătat nimic extraordinar, am ratat mult, dar primul şut pe poartă l-am avut în repriza a doua abia, şi tot atunci am marcat şi unicul gol, prin Herea, în minutul 72. 
Mai bine că n-am jucat cu Argentina, ne făceam mai rău re râs... 

0 comentarii: