vineri, 17 decembrie 2010

Becali a inceput din nou

Steaua a fost eliminată cu un gol în minutul 93, iar Becali dă vina pghinion! Patronul din Ghencea regretă absenţa lui Nicoliţă, chiar dacă spune că Szekely şi-a dat viaţa pe teren!
Latifundiarul a nominalizat jucătorii de care se va despărţi clubul din Ghencea.

"Ce să mai spui când iei gol în minutul 92? Nu e decât ghinion şi cu asta, basta! Aşa a fost şi la Bucureşti, ce să mai zici? Anghelov a pierdut câteva mingi, Ricardo mai lent. Ei n-au fost într-o formă excelentă... În prima repriză s-au pierdut multe mingi.. Anghelov era terminat, obosit. El e un fel de struţo-cămilă. Nu e nici mijlocaş la închidere, nici ofensiv. Îşi va lua banii la zi şi va fi jucător liber. Recunoaşte că nu a avut un parcurs bun. Pot să-l dau şi în România. La Dinamo nu-l dau.
Vor pleca Anghelov, Kapetanos...Abrudan, Zapata şi poate Onofraş, dar nu am unde să îl dau. Şi Bilaşco e posibil să plece în străinătate, în China", a declarat Gigi Becali la gsptv.


"Ne-am apărat eroic, trebuia să joci ceva. Noi ştiam că Napoli are o apărare mai precară, trebuia să marcăm. Nu am jucta cu Real, am jucat cu Napoli! Nu am avut cu cine: Ricardo si Anghelov nu au fost in apele lor. Kapetanos e vinovat pentru tot ce s-a întâmplat! Nu lua roşu atunci, băteam, ne calificam şi gata. Va fi amendat", a mai spus Becali.

sursa: www.prosport.ro

0 comentarii: