vineri, 17 decembrie 2010

Steaua interesata de Popa

Antrenorul Victoriei Brăneşti, Ilie Stan, consideră că Steaua ar face o afacere bună dacă l-ar transfera pe fundaşul Dorinel Popa, monitorizat de managerul Mihai Stoica. Tehnicianul i-a făcut şi o scurtă caracterizare jucătorului de 22 de ani: 

"Dacă echipele mari au început să monitorizeze jucători de la Victoria Brăneşti, pentru noi nu poate fi decât un lucru pozitiv. El va prinde şi pregătirea din această iarnă cu mine, încă nu este suficient de copt. Eu l-am promovat la Buzău, după care s-a dus la Viitorul Constanţa, iar de acolo l-am transferat la Brăneşti. 

Cred că el ar face faţă la Steaua, mai ales că străinii au demonstrat, mulţi dintre ei, că nu merită banii care au fost daţi pe ei. Văd că şi CFR Cluj s-a orientat către fotbalişti tineri români, au făcut un transfer bun cu Nicoară. Acestor fotbalişti le trebuie motivaţie, să joace în meciuri cu miză, cu spectatori mulţi în tribune. Şi noi, dacă am fi jucat la Brăneşti şi nu la Buzău, am fi fost mai sus în clasament. 

Eu îl folosesc pe Dorinel Popa pe postul de fundaş dreapta, dar poate juca şi la mijloc. Are calităţi foarte bune, pass lung, centrări bune, viteză, ambele picioare. Poate creşte mai mult decât Nicoară, de aceea cred că 250.000 de euro sunt bani puţini în comparaţie cu valoarea jucătorului.

Mai am câţiva jucători buni, Olariu, Zuluf, care are o viteză în genul celei a lui Bratu, îl mai am pe Avram, pe Novac...Ei vor creşte odată cu echipa şi cu performanţele pe care le vom obţine. Deocamdată, nu avem nici o ofertă clară pentru nici un jucător"
, a spus Ilie Stan la Sport.ro.


sursa: www.prosport.ro

0 comentarii: