sâmbătă, 18 decembrie 2010

Gardos si Martinovic STELISTI PUR-SANGE!

Dupa meciul cu Napoli cei doi jucatori mi-au dovedit ceea ce simt pentru Steaua, si ca nu joaca numai pentru bani ci si pentru culorile rosu si albastru.


Gardos jura URA eterna pentru Napoli: "O sa tin cu TOTI adversarii lor!"


Gardos n-a terminat in teren meciul de la Napoli. S-a accidentat. Multi spun ca Steaua n-ar fi luat golul blestemat daca uriasul Gardos ar fi fost pe teren in minutul 93. El l-ar fi tinut pe Cavani. "Eu unul voi tine cu oricine joaca impotriva lui Napoli. Nici nu mai vreau sa aud de Napoli si de Cavani ..nu mai vreau. E prima data cand am fost in Italia si am ramas cu un gust amar. Nici orasul nu mi-a placut. Nici oamenii de acolo ..doar peisajul, sa zicem..intr-adevar foarte frumos", a spus Gardos pentru ProTV si www.sport.ro.

sursa: www.sport.ro

Martinovici ar fi bun de căpitan la Steaua
"Martinovici merită să fie căpitanul Stelei". Declaraţia îi aparţine lui Ioan Becali, încîntat de spiritul de luptă al sîrbului pe care Steaua l-a transferat în vară şi pe care l-a ţinut mai mult prin tribună pînă la venirea lui Lăcătuş.

La 25 de ani, sîrbul de 1,86 metri şi 84 de kilograme le-a luat ochii suporterilor prin determinarea şi puterea de luptă. Microbiştii români vor rămîne peste iarnă cu imaginea lui Martinovici aproape să-l ia de gît pe Paolo Cannavaro chiar pe stadionul lui Napoli, deşi 50.000 de oameni îl huiduiau din toţi rărunchii.Fusese lovit cu cotul în arcadă, dar nu ţipa de durere, ci pentru că a fost pocnit mişeleşte de căpitanul napoletanilor.

"La Pandurii îl strigam Partizan datorită stilului său combativ. Ca antrenor, te bucuri să-l ai în echipă. Respectă întocmai ce-i spui, e docil şi serios. Forţa şi determinarea sînt principalele lui calităţi". Sînt vorbele lui Sorin Cîrţu, fostul său antrenor, un om care foarte rar laudă pe cineva!
Iată cîteva dintre gîndurile lui Martinovici, publicate de Gazeta Sporturilor după ce sîrbul a ajuns la Steaua.

- Cum te caracterizezi ca fotbalist?

- Sînt un fundaş de forţă căruia îi place foarte mult să urce la fazele fixe. Eu cred că am un joc aerian foarte bun. Am şi cîteva minusuri pe care le voi remedia cît de curînd, dar nu vi le spun (rîde).

- În lot sînt acum 4 fundaşi centrali. Nu te temi că nu o să joci?
- Cu cît este concurenţa mai mare, cu atît este mai bine pentru echipă. Sper să demonstrez că am valoare să joc la Steaua

- Îţi aduci aminte de Belodedici, a jucat atît pentru...
- (Întrerupe reporterul)... Cum să nu îţi aminteşti un fotbalist fabulos ca Belodedici? A cîştigat Cupa Campionilor şi cu Steaua Bucureşti, şi cu Steaua Roşie Belgrad. Mi-aş dori să ajung şi eu la nivelul lui, dar îmi va fi imposibil.

- Ce fundaş din Europa ai ca model în acest moment?
- Pique, de la Barcelona. Are un caracter ieşit din comun şi ştie foarte bine şi cu mingea.
sursa: www.gsp.ro

0 comentarii: