vineri, 5 noiembrie 2010

Reactii dupa Steaua - Utrecht 3-1

Mai intai vreau sa imi cer scuze pentru intarziere. Am avut ceva probleme si nu am reusit sa public postarile mai devreme insa maine va promit o zi PLINA de articole! Acum reactiile dupa Steaua - Utrecht:




FLORIN GARDOS:



"Atmosfera este mult mai bună, aveam nevoie de această victorie pentru a ne ridica puÅ£in moralul. Meciul cu Liverpool va fi unul foarte greu, cred că este favorita grupei ÅŸi este aproape calificată. Dar cu stadionul plin, cu suporterii alături de noi ÅŸi cu o determinare poate chiar mai mare decât aseară putem să câştigăm", a spus GardoÅŸ.
Florin GardoÅŸ a afirmat că i-ar plăcea să evolueze într-o zi Ã®n Premier League. "Dacă aÅŸ pleca în străinătate mi-ar plăcea foarte mult să fie o echipă din Anglia. ÃŽmi place foarte mult atmosfera de acolo ÅŸi felul cum îşi încurajează fanii echipele. Nu pot să spun ca am vreo preferinţă, atâta timp cât ar fi Premier League, dar orice campionat mare din vestul Europei ar fi foarte bun", a completat GardoÅŸ.
FundaÅŸul speră ca Steaua să învingă pe Rapid Ã®n ambele partide programate în decurs de numai patru zile, în Liga I ÅŸi în Cupa României. "ÃŽn legatura cu meciurile cu Rapid, noi vom încerca să le câştigăm ÅŸi suntem conÅŸtienÅ£i că ÅŸi fanii îşi doresc acelaÅŸi lucru", a adăugat GardoÅŸ.
Florin GardoÅŸ este de părere că din cauza Ã®nălÅ£imii nu poate avea o viteză foarte bună de deplasare ÅŸi nici execuÅ£ii pe măsură. "Viteza este o calitate nativă care poate fi îmbunătăţită foarte puÅ£in prin antrenament. Lucrez ÅŸi la antrenamente, dar din cauza înălÅ£imii nu pot avea o viteză de reacÅ£ie sau execuÅ£ie foarte bună. Sunt conÅŸtient că mai am mult de lucrat, nu numai tactic, tehnic ÅŸi fizic. Să-l depăşesc pe domnul Belodedici este foarte greu, el a câştigat două cupe ale campionilor ÅŸi sunt puÅ£ini jucători în fotbalul actual care au reuÅŸit această performanţă", a subliniat GardoÅŸ.
GardoÅŸ a precizat că printre modelele sale se numără Cristian Chivu ÅŸi Mirel Rădoi. "ÃŽn centrul apărării ÅŸi în general în echipă este nevoie de omogenitate, încă suferim din acest punct de vedere, dar cred că după o anumită perioadă relaÅ£iile de joc se vor forma. Bucuria reÅ£inută a fost din caza faptului că nu ÅŸtiam dacă va fi acordat golul, eu vedeam că portarul a căzut cu mingea în poartă ÅŸi decizia a venit doar dupa câteva secunde. Calmul în joc nu ÅŸtiu de unde poate fi, probabil ÅŸi zona în care m-am născut are legatură cu asta. Un exemplu pe care am încercat să îl urmez a fost Cristi Chivu, jucător care a fost căpitan la Ajax la o vârstă fragedă a continuat să muncească, să progreseze ajungând la un nivel foarte ridicat. Un alt jucator care a fost ÅŸi este un exemplu este Mirel Rădoi, jucător cu o determinare exemplară ÅŸi abilităţi de lider. Mi-a plăcut foarte mult de el ÅŸi de aceea îmi doream numărul 6", a menÅ£ionat GardoÅŸ.

Emerich Ienei: "Eu am zis că schimbările sunt bune. Antrenorii trebuie să aleagă fotbaliştii cu chef, care vor să dea multe pe teren. Mi-a plăcut la Steaua agresivitatea, hotărârea din joc, a fost chiar altceva. Bogdan Stancu poate fi un lider, dar am observat că el nu prea vorbeşte. Oricum intelectul lui trebuie folosit în special pe terenul de joc. Tătăruşanu a demonstrat că este foarte valoros, chiar dacă este destul de tânăr, dă siguranţă echipei"

Ziarele Olandeze:
"Utrecht a cedat în două minute ÅŸi a înregistrat o înfrângere care s-ar putea s-o coste în final. Utrecht a plecat învinsă de la BucureÅŸti, lucru care n-ar fi trebuit să se întâmple. Gazdele au decis jocul în două minute. Martinovici trebuia eliminat, dar a luat doar galben. ÃŽn două minute Stancu l-a învins de două ori pe portarul lui Utrecht, care a pierdut astfel punctele", a scris De Telegraaf.
"Steaua a fost prea ambiÅ£ioasă, Utrecht va avea o misiune grea în ultimele două meciuri pentru a încerca să se califice. Utrecht a fost aproape să facă 2-1, dar de marcat a marcat Steaua prin dubla lui Stancu. Apoi, Utrecht a mai încercat câte ceva, dar încrederea dispăruse", a scris Algemeen Dagblad.
"Invincibilitatea lui Utrecht, trei meciuri egale până acum, s-a frânt la Bucureşti", a notat V-Bal.
PublicaÅ£ia Voetbal International a titrat: "Utrecht cade după pauză". "Utrecht a egalat la unu, dar a scăpat jocul din mână în două minute, când Stancu a pedepsit defensiva olandeză. Steaua trece peste Utrecht", a scris sursa citată.
NU Sport a subliniat că "Utrecht a făcut prea multe greÅŸeli în defensivă, Steaua a profitat", în timp ce alt post TV, NOS, a anunÅ£at că "Stancu îi duce pe români spre victorie".
AgenÅ£ia Elf Voetbal a titrat: "Două goluri în două minute o răpun pe Utrecht". "Românii au jucat agresiv, cel puÅ£in trei steliÅŸti trebuiau eliminaÅ£i. Oricum, Steaua a arătat o mai mare dorinţă de victorie. Stancu a scăpat din marcaj de două ori ÅŸi a parafat victoria", a comentat Elf Voetbal.

Banel:"Ne bucurăm foarte mult că am obÅ£inut această victorie în Europa după mult timp ÅŸi sperăm să mai câştigăm în continuare. Suntem bucuroÅŸi ÅŸi de faptul că l-am făcut pe patronul nostru fericit, iar astăzi am demonstrat că suntem o echipă bună ÅŸi ne putem bate de la egal la egal cu orice echipă. Aveam nevoie de această victorie, pentru că acum vom avea un moral mult mai bun la partida cu Rapid"
Latovlevic"Nu ştiu cât de mult ne ajută rezultatul de la Liverpool, însă noi trebuie să ne gândim la jocul nostru şi să lucrăm mai mult. Ne ambiţionează orice fel de atac din afară şi orice critică, vrem să demonstrăm că suntem o echipă de valoare"
Bogdan Stancu:"Am făcut un joc foarte bun şi ne-am dorit victoria foarte mult. Ne dorim calificarea, mai sunt două meciuri, nu se ştie ce se poate întâmpla. E bună pentru noi victoria lui Liverpool. Vor urma nişte zile în care va trebui să fim foarte serioşi şi să pregătim meciurile viitoare. Dacă vom juca cu Rapidul la fel de bine ca azi, sigur vom câştiga. Ne dorim în continuare să avem suporterii lângă noi, aşa cum a fost azi"
Lacatus: "A fost un meci greu, în compania unei echipe bune. Sigur că nu a fost deloc uÅŸor. E important că am câştigat, ne menÅ£inem în cursă", a declarat "Fiara".
"La final vom vedea dacă a fost bine dacă a câştigat Liverpool sau nu. Dacă suporterii sunt alături de echipă şi jucătorii se simt altfel. Le mulţumim frumos. Sper ca împreună cu jucătorii să reuşim să ne îndeplinim obiectivele", a continuat antrenorul.

"Trebuie să ne concentrăm, jocul va creşte, poziţia se va îmbunătăţi în clasament", a declarat Marius Lăcătuş, în direct la Sport.ro

Becali:"Mai plec ÅŸi eu fericit din Ghencea din când în când. Am trăit meciul la intensitate maximă. Parcă ne urmărea un ghinion, ÅŸi la 3-1 am avut emoÅ£ii după ce s-a întâmplat cu Napoli. Am dominat jocul, am câştigat fără drept de apel. E important că Liverpool a câştigat, acum tot pe Steaua cade să facă puncte. Să dea Dumnezeu să ne calificăm, poate prindem măcar o semifinală, dacă nu o finală. Avem lot să facem faţă în Europa"
Dragomir"Au făcut o repriză excepÅ£ională. Câţiva jucători au jucat senzaÅ£ional. TătăruÅŸanu, GardoÅŸ, Nicoliţă, Stancu au jucat senzaÅ£ional. Steaua i-a zdrobit. Bănel s-a descătuÅŸat. Când nu a mai fost presiune pe ei, au putut să joace. E mult până încep să joace. Steaua trebuie să mai câştige un meci". El a mai adaugat: "Nu ÅŸtiu dacă steliÅŸtii îşi mai revin până la meciul cu Rapid. E un consum formidabil. Apostol nu a jucat rău. LăcătuÅŸ a făcut o modificare bună, dar Apostol nu a jucăt rău"