joi, 28 octombrie 2010

Reactii Steaua - Sportul

Gigi Becali: „Mi-a plăcut de Martinovici, am câştigat un fundaş dreapta că şi-aşa nu aveam unul până la revenirea lui Emeghara. De Matei mi-a plăcut foarte mult, se vede că e fotbalist după cum conduce mingea. Are şi viteză şi plecare de pe loc, nu se timorează...Dar nu-l mai laud că şi-o ia în cap. Am mai zis şi de Răduţ, şi de alţii, şi nu a fost bine. Dar ăsta 100% va fi fotbalist, îmi pun capul pentru el”, a declarat Gigi Becali la GSP TV.

Patronul Stelei s-a declarat apoi satisfăcut de modul în care au abordat steliştii meciul şi a declarat că este timpul ca Steaua să obţină din nou eventul în România: „Sunt foarte mulţumit de atitudinea jucătorilor, nu mă supăram pe Surdu nici dacă nu ne calificam. Avem lot numeros şi valoros şi cred că e timpul să facem din nou eventul, Steaua nu a mai făcut demult eventul”

În final, Becali l-a „înţepat” uşor pe Victor Piţurcă şi pe Pantelis Kapetanos, al cărui randament a scăzut vizibil în ultima vreme.

„Care e meritul lui Piţurcă? Gardoş, Latovlecici şi Bonfim, hai şi Răduţ...ăştia patru sunt jucătorii pentru care îl apreciez pe Piţurcă, în rest ... Lui Kapetanos nu-i mai convine ceva, nu-l mai văd transpirat, nu mai aleargă”a încheiat Gigi Becali.


Szekely: "Sincer, ne aşteptam la o partidă grea, ei au jucat cu prima echipă. Suntem foarte bucuroşi că am câştigat, acum ne aşteaptă meci greu la Bistriţa. E atmosferă frumoasă acum la noi, sperăm să fie mereu aşa. Tătăruşanu este eroul nostru, e cel mai bun portar din România. Păcat că Becali n-a stat până la final, noi ne-am îndeplinit obiectivul. Dar şi el, ca şi noi, se aştepta să câştigăm mai uşor acest meci. Cupa e un obiectiv în acest an şi sper să luam anul acesta tot"


Lacatus: "Toate meciurile le trăiesc aşa intens, în fotbal nu îţi permiţi luxul de a sta liniştit pe bancă. Să dea Dumnezeu să am norocul ăsta să mai stau şi liniştit.

E normal ca băieţii să se bucure de o victorie muncită, după 120 de minute de efort. Merită puţină bucurie după meci, chiar dacă uneori mai sar calul.

Tătăruşanu a dovedit că la Zurich nu a fost o întâmplare că a apărat la penalty-uri.

Prima repriză a fost una destul de modestă. Din păcate, alternăm momentele bune cu cele mai puţin bune. Jucătorii care au evoluat nu au avut niciodată ocazia să joace împreună. Încercăm să scoatem maximum din fiecare competiţie.

Timpul e destul de rece, ora de disputare a jocului târzie, sper însă ca prin rezultate şi poziţia din clasament să readucem suporterii. Trebuie să facem totul pentru a câştiga Cupa, au trecut prea mulţi ani de când n-am mai reuşit.

Fiecare meci e foarte greu şi foarte important. Avem nevoie de puncte pentru a ajunge sus în clasament. Trebuie să ne facem datoria şi să obţinem maximum din fiecare partidă"


0 comentarii: