joi, 4 august 2011

Adio, Edwin van der Sar!

Portarul de legendă al lui Manchester United s-a retras oficial într-un meci demonstrativ dintre prima lui echipă , Ajax Amsterdam, şi o selecţionată a foştilor colegi şi prieteni ai olandezului. Meciul a strâns pe stadionul din Amsterdam peste 50.000 de fani care au venit să-şi ia rămas bun de la unul dintre cei mai buni portari din istoria fotbalului şi un om care se confundă cu istoria recentă a echipei Manchester United. Van der Sar a fost vizibil emoţionat în momentul în care a declarat: "Este incredibil. O atmosferă fantastică şi o seară care m-a emoţionat enorm. Eu nu sunt o persoană căreia să îi placă să fie în centrul atenţiei, dar să ai parte de o astfel de seară este ceva cu adevărat incredibil. Au venit atât de mulţi suporteri şi jucători pe care nu îi aşteptam. Înseamnă că am realizat ceva pentru fotbalul olandez şi pentru United, însă nu mă gândeam că va fi ceva precum această seară." La eveniment au fost prezenţi foşti colegi de la United sau de la naţionala Olandei, cum ar fi: Rio Ferdinand, Nemanja Vidic, Luis Saha, Wayne Rooney, Garry Neville, Boudeweijn Zenden, Dirk Kuyt, Giovani van Bronckhorst.  
Ca fan al lui Manchester United, îi mulţumesc lui Edwin van der Sar pentru tot ce a făcut la această echipă!                                                                                  

1 comentarii:

foarte tare articolul acest site este tare cei care vad acest comentariu sa tina seama de el pentru ca eu nas mintii niciodata pentru ca sunt u-z-u-m-a-k-i n-a-r-u-t-o si imi place fotbvalul i like football!!!