joi, 16 decembrie 2010

Oribil

Dupa meciul de aseara nu pot sa spun decat un singur lucru: MUIE NAPOLI! Atat. In rest nici nu cred ca merita sa ma adresez direct unor tigani hoti jegosi imputiti javre ordinare si lista poate continua... Nu pot sa-mi revin cu una cu doua dupa meciul de aseara. Dupa ce jegul ala a dat gol cu curul si a eliminat Steaua din Europa League nu am stiut ce sa fac. Prima reactie a fost sa arunc prin casa cu tot ce imi venea in mana si sa urlu ca un dement. Pentru ca NU SE POATE! Asta urlam. Intr-adevar nu se poate ca dupa un meci tactic excelent facut de echipa ta, dupa ce ai tinut in frau o echipa de jegosi care a jucat ceva doar pentru ca ii sustineau niste jigodii din tribune si dupa ce ai ras isteric in ultimele zece minute la fiecare ratare a jegosilor sa fi eliminat asa cum un tigan iti fura din portofel in Napoli. Pentru ca a asta au facut jigodiile. Au batut in ultima secunda cu un gol cu curul. Si s-au bucurat ca niste mizerii cu tot cu handicapatii din tribune. Mai bine l-ar pupa pe chelie pe fratele lor de suflet, Boratski, ca doar datorita lui s-au calificat. A si ca tot ziceam de jigodii, mi se pare incredibil ca un roman, care ok, nu tine cu Steaua, dar sa tina cu Napoli?! Pai vreau sa va zic ceva. Cand a jucat Dinamo cu Hajduk eu am tinut cu Dinamo, ca m-am gandit ca doar sunt romani de-ai nostri, fac puncte pentru Romania. Sigur ca nu m-am putut abtine sa nu rad cand am auzit ca au pierdut 3-0 in retur... Dar totusi. Cum sa tii cu italienii cand o echipa romaneasca joaca impotriva lor pentru o calificare intr-o cupa europeana din care si tu ai de castigat pentru ca punctele alea se pun Romaniei? Raspuns: uite asa. Atunci bine. Nu mai am nimic de spus, asa ca nu mai spun.