miercuri, 8 decembrie 2010

Declaratii Steaua - U.Cluj


Gigi Becali: "Nu se mai pune problema să schimb antrenorul acum, mai ales că nu suntem atât de departe de formaţiile importante din faţa noastră. Pe Oţelul nu-i iau în calcul. Ei au prima şansă după clasamentul de la ora actuală, dar nu vor lua campionatul, aşa că îi exclud din socoteli. Am jucat din nou ca tiki-taka Barcelona. Vor pleca vreo 4-5 jucători şi o să vină încă 3-4. O să vedeţi că aşa va fi. Mihai Stoica va face transferurile, că de aia l-am pus manager general. Eu nu-i cunosc pe jucători, nu ştiu nici la ce echipe joacă. Mi-a zis care sunt, dar nu-i ştiu."

Marius Lăcătuş: "Vreau să îmi felicit jucătorii pentru realizările din ofensivă, dar şi din defensivă. Important este că am învins, chiar dacă n-a fost un joc foarte spectaculos. Moş Nicolae a fost darnic cu noi dacă ne gîndim la scor. Am fost cuminţi. Vom avea o iarnă liniştită. Nu ştiu de ce mă tot întrebaţi de presiune. Chiar dacă diferenţa faţă de primul loc este destul de mare, este important că am mai micşorat distanţa faţă de celelalte rivale. Linia o vom trage în vară, la finalul sezonului"

Helmuth Duckadam: "Este un joc cîştigat la zero şi acest lucru este îmbucurător. Pentru meciul cu Napoli cred că vor fi făcute nişte modificări în primul 11. A fost un tur nebun de campionat, am pierdut nişte puncte aiurea. Trebuie să avem locul doi ca obiectiv, apoi vom vedea. Sper să nu fie prea gravă accidentarea lui Tănase şi să îşi revină pentru meciul cu Napoli"

Martinovici: "Postul meu de bază este de fundaş central, mă simt mai bine aici decît în bandă. Important este că am cîştigat, nu neapărat că am dat eu gol. Nu ştiu dacă este o decizie bună să nu se joace. La Vaslui a fost o vreme foarte urîtă şi un teren prost. Indiferent de cînd se joacă, noi trebuie să batem la Craiova"

0 comentarii: