sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Ziua meciului Steua 3-1 Utrecht. Proprie perspectiva

Ziua incepuse normal... Ca orice alta zi in care juca Steaua. Meciul cu Gloria Bistrita ma facuse sa-mi am din nou acel sentiment cum ca si in acest sezon Steaua va continua forma "maiastra" pe care a avut-o si in sezoanele precedente.
La inceput m-am intalnit cu doi buni prieteni, evident stelisti si am discutat pe baza partideti ce avea sa urmeze. Mi-au confirmat ca eu nu eram singurul stelist ce avea acelasi steniment straniu: ca si meciul acesta se va termina ca cel de la Bistrita.
Ziua a continuat normal si intre publicarile postarilor pe blog si incercarea de depistare a tacticii pe care avea sa o foloseasca Lacatus in acea seara, am incercat sa-mi reamintesc de marile momente de glorie ale Stelei. Evident, incepand cu "Finala de la Sevillia", continuand cu meciurile Steaua - Dinamo, castigate cu 5-0 de noi(toate momente pe care nu le-am trait pe viu) si cu Dinamo Kiev 1-4 Steaua de pe 12 septembrie 2006. Insa pana la meciul cu echipa din Ucraina mi-am amintit de un alta moment frumos... Dubla cu Standard Liege care ne-a calificat in grupele Uefa Champions League.
Au fost doua meciuri unice(in special returul), pe care le-am trait la maximum alaturi de multi alti fani stelisti. Si tot asa am inceput sa-mi amintesc de tot ce a insemnat acea partida, de la golurile lui Badea pana la atmosfera din tribune pe care o vedeam la televizor. Si in momentul in care imi aminteam cum am izbucnit la al doilea gol, ma uitam prin dulap, la tricourile mele cu echipe de fotbal si l-am gasit pe cel pe care l-am purtat in timpul acelui meci. L-am luat si l-am pus pe mine. Ce-i drept aratam de-a dreptul jenant, pentru ca imi ramasese stramt insa gandul ca ar putea s-o ajute pe Steaua sa il castige din nou in Europa m-a facut sa-l port din nou la ora meciului si pe langa el am luat si primul meu fular cu Steaua.


Si.... oarecum aceste "superstitii" m-au facut fericit! Steaua a batut ca o mare echipa a Europei. Si... cu siguranta fularul si tricoul acela nu vor mai lipsi la nici un meci de-al Stelei!