duminică, 24 iulie 2011

Jalnic si oribil... mai demult imposibil!

Mi-a luat ceva timp sa gasesc titlul de mai sus insa m-am gandit ca macar acesta sa fie bun, daca continutul postarii e imposibil sa fie. De ce? Pentru ca nu poti nici sa preaslavesti ceva oribil dar nici sa critici(dur) cand iubesti acel ceva. Este cazul meu, deoarece asta simt acum vis-a-vis de echipele nationale ale Romaniei, cel mai recent Romania U19.
Dupa infrangerea din primul meci la Campionatul European U19 din ROMANIA(!!!), scor 3-1, Romanii au pierdut si cu Grecia, de data aceasta la diferenta de doar un gol(1-0). Eu fiind in vacanta, in Turica, si meciul desfasurandu-se in timpul zborului catre Bodrum, n-am reusit sa il vizionez insa, de la multi buni cunoscatori ai fotbalului am aflat ca baietii nostri s-au descurcat eroic in prima repriza(defapt pana in minutul 36) facand o mare risipa de efort. Insa apoi au inceput sa resimta oboseala si in afara de evadarile lui Nastasie n-au avut alte sanse, singurul marcator al partidei fiind Fortunis.
Asta e tot pentru azi, va urez o seara buna.


România: Brănescu - Murgoci, Remeş, Benzar, Năstasie, Cîrstocea, N. Stanciu, Serediuc, Walleth, Gugu, Gavra. Rezerve: Chiriţă, Avrămia, M. Roman, Amet, F. Ilie, Chiţoşcă. Antrenor: Lucian Burchel.

Grecia: Kapino - Stafylidis, Potouridis, Mavrias, Kotsaridis, Bakasetas, Fortounis, Marinakis, Rougalas, Katidis, Kolovos. Rezerve: Kladelis, Skondras, Lagos, Stamogiannos, Karelsi, Bouzas, Diamatkos. Antrenor: Leonidas Volokos.