sâmbătă, 14 mai 2011

Si Steaua mea...

Cum colegul meu v-a prezentat deja opinia lui legata de echipa Stelei in sezonul urmator, v-o prezint si eu pe a mea.
In poarta Tatarusanu este titular incontestabil, avand in vedere evolutiile bune din acest sezon.
Apararea nu prezinta mari schimbari, in afara de aparitia lui Gabi Matei in partea dreapta. Cuplul Gardos-Geraldo este deja unul sudat, iar in stanga Latovlevici are urcari bune in atac.
La mijloc incep marile schimbari. In partea dreapta, intr-adevar Banel nu are evolutii extraordinare, insa nu vad un inlocuitor potrivit pentru el in acest moment. In pozitia de mijlocas defensiv il putem vedea din sezonul urmator pe jucatorul Victoriei Branesti, Dorinel Popa sau pe brazilianul Henrique. Pe stanga Alex Chipciu ar fi o solutie foarte buna, el fiind un tanar cu perspectiva. Cristi Tanase ar putea fi repozitionat in centru. El a aratat in putinele meciuri in care a jucat in centru in spatele varfurilor ca se simte mult mai bine de acolo si ca este mult mai creativ. Pozitionarea lui in banda s-a dovedit a fi ineficienta, el neavand nici viteza nici eficienta necesara. Cuplul de atac ar putea fi unul total inedit. Transferul lui Mihai Costea este deja confirmat si sunt zvonuri care il anunta pe Raul Rusescu la Steaua din vara. Astfel, cei doi ar putea forma cuplul ofensiv al Stelei in urmatorul sezon.
In concluzie, am avea o echipa omogena, tanara si... ofensiva. Apararea ofera in continuare stabilitate, insa mijlocul cu un singur mijlocas defensiv are mai multa prospetime si creativitate, iar atacul este puternic, cu doi jucatori talentati. Iata si o reprezentare grafica a echipei mele ideale pentru sezonul urmator: