luni, 1 noiembrie 2010

Reactii Steaua - Bistrita

Narcis Răducan: "Meciul m-a lăsat fără cuvinte. Am pierdut aici şi ne-am îndepărtat de lider, asta este cert. Îmi este greu să explic ce s-a întâmplat. Accident n-a fost, pentru că nu s-a întâmplat pentru prima oară. Toată lumea este supărată"
Nicolae Manea: "Le-am spus băieţilor să nu le fie teamă de Steaua, pentru că i-au mai bătut. Am făcut un bine şi Rapidului cu această victorie"
Emeric Ienei: "După ce a primit golul, Steaua a fost net superioară, dar nu şi-a creat ocazii de a marca. Asta mî îngrijorează. Pe Bilaşco nici nu l-am văzut în meciul ăsta"
Marius Lăcătuş: "O zi foarte slabă prinsă de Steaua. Bistriţa ne-a dominat la toate capitolele. Nu am avut agresivitate, nu am avut luciditatem nu ne-a creat ocazii de a marca. Este o ruşine pentru noi toţi pentru felul în care am jucat astăzi. Este cel mai slab meci al Stelei de când am preluat eu echipa"
Becali: "După meciul ăsta, la revedere şi cu banii. Să depună cum vor pe la Ligă memorii. O să le dau la 5-6 jucători care merită, în rest, să fie sănătoşi. Pe la mijloc a fluierat vântul. Asta este, ăştia sunt, eu nu sunt supărat pe ei, că asta e valoarea lor, nu pot. Dar dacă nu pot, am mai spus, dacă nu poţi, atunci du-te cu Dumnezeu! Să se ducă la echipa a doua sau să plece liberi şi să fie sănătoşi. Am dat milioane pe ei, dar să fie sănătoşi, îi dau afară!"

0 comentarii: