marți, 9 noiembrie 2010

Rapid - STEAUA ~ Declaratii

Dinu Gheorghe: "Nu am făcut un joc strălucit"
Preşedintele rapidist a spus că cele două echipe au fost mulţumite. "Rezultatul este echitabil din punctul meu de vedere. Chiar şi Cristi Balaj cred că este mulţumit de acest 0-0, dacă noi echipele sîntem mulţumite. Probabil în jocul de Cupă cred că se va risca mai puţin decît s-a riscat astăzi. Nouă ne-a lipsit Rui Duarte şi apoi Lazăr, dar ca să fiu corect spun că nu am făcut un joc strălucit".
Copos: "Şumudică a scos maximum din acest meci"
Patronul rapidist a spus că obiectivul rămâne Cupa României. "A fost un egal important astăzi. Steaua şi-a dorit să nu piardă, noi am cîştigat un punct. Şumudică a scos maximum din acest meci. Obiectivul nostru rămîne meciul din Cupa României. Probabil Marius s-a gîndit să nu piardă. E strategia lui şi am obţinut un punct".
Duckadam: "Cu siguranţă patronul nu este mulţumit"
Preşedintele Stelei, Helmuth Duckadam, era dezamăgit că mingea nu a vrut să intre în poartă. "N-am obţinut trei puncte, dar una peste alta rezultatul este echitabil. Am avut două bare, una mai clară cea a lui Surdu, iar în repriza a doua am fost mai buni. Din păcate, mingea nu a vrut să intre în poartă. Cu siguranţă pe domnul Becali nu l-a mulţumit acest rezultat de egalitate", a spus Duckadam.
Şumudică: "În prima repriză am fost o echipă scurtă"
Antrenorul Rapidului, Marius Şumudică, nu era dezamăgit de rezultat."Mi-a fost teamă de acest joc. Am jucat cu două vârfuri. Nu sunt dezamîgit de rezultat. Sper ca în Cupă să ne calificăm. Sunt preocupat de ce vom face duminică în campionat, la Târgu Mureş. Suntem ca şi rezultate în grafic. Obiectivul nostru este Europa League. Acum suntem pe un loc, trei, pe care îl merităm. A fost un joc tacticizat. Spectacolul a a avut de suferit", a spus Şumudică..
Lăcătuş: "Singurul lucru pozitiv e că nu am pierdut"
Antrenorul Stelei a spus că nu a pregătit meciul doar pentru a obţine un punct. "Nu am pregătit meciul ca să stăm cu fundul în poartă, la ciupeală, şi să scoatem un punct. Se putea mai mult, dar am făcut o repriză secundă bună. Dar rezultatul rămâne şi pe noi nu ne avantajează decât moral pentru că nu am pierdut în Giuleşti, asta e ceva pozitiv", a declarat Lăcătuş.
Dragomir: "Rezltat echitabil"
"Au avut o teamă de a primi gol şi s-au apărat. Mi-au plăcut cei doi portari şi arbitrajul. Este un rezultat echitabil. Şi eu îl schimbam pe Szekely pentru că a jucat haotic. Ştiam că nu este accidentat.", a spus Dragomir.
Gigi Becali nu s-a supărat pe Surdu că a şutat în transversală
Patronul stelist a spus că Steaua a jucat bine. "Au jucat foarte atenţi, s-au apărat bine, dar n-au avut mari ocazii. Poate lovitura de cap a lui Marcos Antonio. Mă aşteptam ca în repriza secundă să nu mai poată să facă presingul din prima repriză. Ne-am arătat tehnica superioară.E păcat de ce le două bare pe care le-am avut. Chiar am strigat gol la bara lui Surdu, m-am gândit că nu poate rata. Nu am de ce să mă supăr pe Surdu, şi-a dat viaţa azi pe teren. Doar Ricardo m-a dezamăgit, a fost lent. Nu critic pe nimeni pentru că echipa a jucat excelent", a spus Gigi Becali.

0 comentarii: