joi, 11 noiembrie 2010

Ce cantam la meciuri

Mergem prin toata tara

Sa sustinem pe Steaua,

Cantam pana ragusim,

Steaua ce mult te iubim 



Suntem aiiiici, suntem mereu aiiiiici

Sustinem pe Steaua, oriunde va juca 

Asta-i viata ultraaaa' ooooooo...... 



Campioni am fost, Campioni vom fi 

Pana vom muri - STEAUA Bucuresti 



Trup si suflet pentru culori

O echipa ce face furori

Daruiiiti-va ca noi! 

Vreeeem sa fim maaaandri de voi!

Peeeentru Steaua

Ne dam viataaaaa!

Oo,Ooo,Ooooooo 

Oo,Ooo,Ooooooo 

Trup si suflet pentru culori (mai rar)

O echipa ce face furori

Daruiiiti-va ca noi! 

Vreeeem sa fim maaaandri de voi!

Peeeentru Steaua

Ne dam viataaaaa!


Ca să stie intreaga Romanie 

Ca suntem cea mai tare galerie 

dinamo-n Ghencea cand veniti 

Numai la fuga va ganditi....... 


O iubire ros-albastra, 

pentru campioana noastra 

O iubim si o stimam, 

spre victorii o purtam... oooooo 


Cine nu sare, cine nu sare ... 

ori este gabor ori este prost de moare ......... 


Romania Steaua 

Europa Steaua 

Oriunde Steaua 

Campionii din Ghencea 



Echipa-i mare, galeria-i tare

Asta-i faima mea ULTRAS SI STEAUA



nuova guardia aleargă tare 

sclavii nu mai au fulare 

strange-ti bani si pentru steaguri 

sa le rupem noi de pe garduri





Si cainii de erau in gara

Armata le dadea papara 

sclavii s-au bagat sub pod 

Armata le dadea la bot... 
O le le
O la la
Ros-albastri ale
Magica Steaua

Ole ole ole Steaua ole
Cantam pt culori deoarece
Noi nu vom renunta
Si ne vom apara
Emblema si istoria

(pe ritmul horto magico )
CE DROG CIUDAT ...
ESTI ROS-ALBASTRU FERMECAT
MA DUCI LA CER SI-NNEBUNESC
DOAR CAND TE IAU SIMT CA TRAIESC

DOUA CULORI CE LE ADOR
CA HEROINA SUNT CU MINE PANA MOR
GANDUL IMI STA DOAR LA Steaua
CEL MAI PUTERNIC DROG DIN TOATA VIATA MEA.

ORICE AR FI / ORICE AR FI
TE VOI URMA / TE VOI URMA
ORIUNDE AR FI LOCUL UNDE TU VEI JUCA / TU VEI JUCA
Steaua ACUM / Steaua ACUM
Steaua MEREU / Steaua MEREU
O SINGURA ECHIPA IN SUFLETUL MEU / SUFLETUL MEU...



Imi vin in minte clipe cand imi doream sa cresc
Cand doar numele tau ma facea sa zambesc
Dar viata mea intreaga prin tine o traiesc
Eesti tot ce am pe lume si d-asta te iubesc
La la la Steaua Bucuresti
La la la Steaua Bucuresti

Dar va veni si clipa cand eu nu voi mai fi
Cand rosu si albastru pe cer se vor uni
Iar eu, echipa mea, de sus te voi privi
Caci chiar si dupa moarte nu te voi parasi
La la la Steaua Bucuresti
La la la Steaua Bucuresti

Suntem acei nebuni care-n peluze stam
Si care pentru Steaua o viata o sa cantam
Oricat ar fi de greu noi nu o sa incetam
Sa spunem ce gandim si pentru ce luptam
La la la Steaua Bucuresti
La la la Steaua Bucuresti

0 comentarii: