vineri, 19 noiembrie 2010

Avem din nou MEMEger

Dupa trei ani in care a ratacit pe la diverse echipe din Liga I, MM s-a intors acasa!


Gigi Becali a dezvăluit cum l-a convins pe MM Stoica să revină la Steaua.
"Chiar dacă m-am certat cu el, mereu am spus că e fratele meu mai mic. I-am spus că nu îmi place postura în care era, cea de moderator. Acum 3 zile l-am sunat şi i-am spus: "Pregăteşte-te, fă-ţi planuri". El a început să râdă. El mi-a zis că a început să-şi facă planuri. Azi l-am sunat pe Mihai şi i-am zis să vină la mine. Erau şi Teia şi Virgil, că ei erau problema. A venit şi i-am zis 'Băi, Mihai, urcă-te în avion! L-am luat pentru tine. Te vei urca în el şi vei pleca la Târgu Mureş'.
Mi-a scris pe o hârtie câteva cereri, ceva pretenţii, i-am zis ce pot să ofer şi asta e. Va câştiga bani la performanţă. Nu a contat cel mai mult, dar a contat şi asta. Va câştiga de 5 ori mai mult dacă va avea performanţă. Terminaţi cu antrenorul la Steaua! Steaua are antrenor! MM nu are voie să dea pe nimeni afară. N-are legătură cu Duckadam şi Argăseală. Va aduce jucători, va completa staff-ul. Am înţeles că va mai lua 2-3 oameni. ", a declarat Gigi Becali la gsptv.

"Era disperat, i-au dat lacrimile. A zis 'Băi, s-a întors fiul rătăcitor!' Eu i-am zis că tai viţelul cel gras, că s-a întors acasă. L-am luat, l-am îmbrăţişat şi l-am întrebat: 'Nenorocitule, unde ai hoinărit tu 3 ani?' A început să râdă. I-am zis că eu, Gigi Becali, sunt fratele tău mai mare. Promit şi eu că nu ne vom mai certa niciodată şi gata. Să îmi spună Gigi, prieten, nu domnul Becali, nu domnul patron. Îmi spui Gigi că eşti prietenul meu. Ai demnitate şi toată autoritatea să te ocupi de echipă.", a mai spus Becali

0 comentarii: