luni, 18 octombrie 2010

Declaratii stelisti referitoare la Dinamo - STEAUA



Pablo Brandan: "Dinamo nu a avut nicio ocazie"!
"Nici nu cred că o să dormim în seara asta. Am ajucat bine, dar nu am băgat-o în poartă de câte ori trebuia. Dinamoviştii nu au avut nicio ocazie de a marca. Au avut două penalituri, au dat două goluri şi aia a fost. Echipa noastră arată bine, trebuie să alergăm după puncte în meciurile viitoare. Dinamo nu cred că a reintrat în lupta pentru titlu după această victorie"
Helmut Duckadam: "Nu am avut şansă"!
"A fost un joc pe care l-am controlat la 1-0, chiar şi după primul penalti. Nu pot să fiu supărat, pentru că echipa a jucat bine, a arătat că se poate. Steaua niciodată nu a comentat arbitrajele. Se pare că e bine să ai gura mare şi înainte, şi în timpul meciului. Ne-a lipsit norocul, măcar un punct trebuia să câştigăm. Steaua a arătat un joc foarte frumos".
MARIUS LĂCĂTUŞ: "Dinamo nu şi-a creat nicio ocazie de a marca"!
"Păcat de ocaziile mari pe care le-am ratat. Ne-am îndepărtat de primele poziţii, va fi greu să recuperăm.  Nu am fost atenţi în apărare. Dinamo nu a ajuns să-şi creeze situaţii clare de a marca. Trebuia să avem şi mai multă concentrare la finalizare". 
Gigi Becali: "Apostol a făcut meciul cadou lui Dinamo!"
"Cel mai mult m-a supărat Apostol. El a făcut cadou meciul lui Dinamo. Trei jucători nu mi-au plăcut: Apostol, Bilaşco şi Tătăruşanu. Îmi pare rău că i-am luat. Când îl văd pe Ricardo, mai îmi trece supărarea. Am luat un fotbalist. Asta intră în atribuţiunile lui Marius Lăcătuş. Cine e fotbalist o să rămână la Steaua. Cine nu e, o să plece. Vreo patru jucători vor pleca cu siguranţă!
"Apostol nu face nici faza defensivă, iar în seara asta mi-am dat seama că m-am înşelat. După cum merge, după cum aleargă are numai figuri în cap. Şansele la câştigarea campionatului nu s-au dus, campionatul e abia la început. Dinamo nu are lojă. Stau acolo 300 de oameni grămadă. Dacă îl mai ai pe Agaton lângă tine, eu nu pot să stau concentrat la meci."
"Apostol are figuri de Maradona. El vrea să joace în echipa naţională, însă are numai figuri în cap!"(sursa CLICK)
Din pacate ne distantam din ce in ce mai mult de titlu si ne apropiem de inca un esec in "era Becali". Totusi ne pastram speranta pentru meciul din deplasarea de la Utrecht, unde speram sa obtinem toate trei punctele si sa pastram sanse pentru primavara Europa League.
Maine vom reveni cu un nou articol in care vom prezenta stadionul pe care Steaua va disputa meciul din Olanda.
Pana atunci o seara buna si FORTA STEAUA!



0 comentarii: